Hyresinformation

Här har vi samlar information som vi tror att du kan ha nytta av som hyresgäst hos oss.

Att bo i en hyreslägenhet innebär att du fokuserar på att bo, och vi sköter det löpande underhållet. Går något sönder så kontaktar du oss så kommer vi försöka lösa det. Men du har också ett eget ansvar att ta hand om din lägenhet och övriga gemensamma utrymmen, samt att visa dina grannar hänsyn.

Vi hoppas att du känner dig hemma i din lägenheter! Och att du trivs med dina grannar och med oss!

 

NYHETER FÖR HYRESGÄSTER

Nu hittar du informationsfilmer som hjälper dig att vårda din lägenhet.

Vi följer upp höstens stora kundundersökning.

I samband med att vi flyttar in i vår nya Bobutik kommer vi också att förändra våra telefon- och besökstider - detta för att det ska bli ännu enklare att komma i kontakt med oss!

Viktig information om parkering.

I december 2018 anslöts alla TrelleborgsHems lägenheter till det öppna stadsnätet.
 
 

Du vet väl om att som hyresgäst hos oss på TrelleborgsHem har du möjlighet att använda dig av Sunfleets bilpool?
 

Nu hittar du TrelleborgsHem på sociala medier, på både Instagram och Facebook.

Förändringar gällande utbetalning av din underhållsrabatt!

TrelleborgsHem inleder samarbete med Boplats Syd from maj 2016. Det innär att du som söker bostad hos oss måste vara registrerad som bostadssökande hos Boplats Syd för att kunna söka lägenhet.